Cum sa faci o reclamație
Nu disperați, rezolvăm reclamația dumneavoastră :)
Citiți cu atenție cum să faceți o reclamație cât mai
ușor posibil:
- Protocolul de reclamație îl puteți realiza aici - https://www.dancemaster.ro/index.php?route=account/return/add
- Veți primi un e-mail cu un document PDF - Protocol de
reclamație, imprimați-l
- Ambalați / împachetați produsul reclamat împreună cu o
copie a Protocolului de reclamație și cu o copie a dovezii de cumpărare
(chitanță, factură)
- Comandați returul contracost prin Coletărie aici https://www.dancemaster.ro/returului-coletaria , sau trimiteți
produsul la adresa: DanceMaster, Južná trieda 5, 040 01 Košice, Slovacia
- După achitarea returului veți primi pe email un cod de bara pentru a depune coletul la Coletarie
- Produsul trimiteți prin Coletărie (cea mai apropiată sucursală) aici - Coletaria / Puncte Pick-up sau prin poștă.
- După achitarea returului veți primi pe email un cod de bara pentru a depune coletul la Coletarie
- Comunicați prin utilizarea e-mailului: help@dancemaster.net sau sunați la nr. de telefon 0903629230. Alte canale de comunicare precum SMS, WhatsApp, Messenger etc. nu acceptăm.