Bună ziua, pentru îmbunătățirea serviciilor furnizate utilizați cookie-urile site-ului nostru. Cookie-urile sunt fișiere text mici care sunt plasate pe computer sau pe dispozitiv când vizitați site-ul nostru. Mai multe informații

Cum sa faci o reclamație

Nu disperați, rezolvăm reclamația dumneavoastră :)

Citiți cu atenție cum să faceți o reclamație cât mai ușor posibil:


  • Protocolul de reclamație îl puteți realiza aici -  https://www.dancemaster.ro/index.php?route=account/return/add
  • Veți primi un e-mail cu un document PDF - Protocol de reclamație, imprimați-l
  • Ambalați / împachetați produsul reclamat împreună cu o copie a Protocolului de reclamație și cu o copie a dovezii de cumpărare (chitanță, factură)
  • Comandați returul contracost prin Coletărie aici   https://www.dancemaster.ro/returului-coletaria , sau trimiteți produsul la adresa:  DanceMaster, Zborovská 5, 040 01 Košice, Slovacia

  • După achitarea returului veți primi pe email un cod de bara pentru a depune coletul la Coletarie
  • Produsul trimiteți prin Coletărie (cea mai apropiată sucursală) aici - Coletaria / Puncte Pick-up sau prin poștă.
  • După achitarea returului veți primi pe email un cod de bara pentru a depune coletul la Coletarie